بازاریابیمطالب آموزشی

چگونه مطب پزشکی خود را بازاریابی و  رشد عملکرد پزشکی موفق کنید؟

راه های خلاقانه زیادی برای افزایش حجم بیمار در سفر شما به عنوان یک پزشک وجود دارد، به خصوص اکنون که گزینه های بیشتری به دلیل فناوری مدرن وجود دارد. با دسترسی به فناوری، بسیاری از بیماران دیگر نیازی به مراجعه به نزدیک ترین کلینیک ها یا بیمارستان ها ندارند. اما نکته منفی این است که جایگزین های زیادی وجود دارد و بیماران می توانند به راحتی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را هنگامی که از خدمات ناراضی هستند تغییر دهند. به همین دلیل است که داشتن یک برنامه بازاریابی برای حفظ حجم بیمار و دستیابی به بیماران جدید برای ادامه رشد عملکرد پزشکی ضروری است.

راه های رشد عملکرد پزشکی و بازاریابی

چگونه بازاریابی و رشد عملکرد پزشکی خود را همزمان با بهبود تجربه بیمار شروع می کنید؟ در اینجا 5 راه برای بازاریابی و رشد عملکرد پزشکی شما آورده شده است.

1. ثبات را در برند خود ایجاد کنید.

حتی اگر تخصص شما شما را از سایر ارائه دهندگان متمایز کند و در مورد آن اطمینان داشته باشید، بیماران بالقوه فقط با نگاه کردن به کسب و کار شما متوجه این موضوع نخواهند شد. به همین دلیل است که برندسازی ضروری است. نام تجاری به بیماران کمک می کند تا فوراً از طریق رسانه های مختلف مانند وبلاگ ها، وب سایت ها، رسانه های اجتماعی یا تبلیغات با عمل شما ارتباط برقرار کنند.

نقطه فروش منحصر به فرد شما (USP) چیست؟ چیزی که تیم پزشکی شما را متمایز می کند و به بیماران کمک می کند نام شما را به خاطر بسپارند. طرح رنگ، لوگو و نام تجاری را پیدا کنید که برند شما را از دیگران متمایز کند. در طول تلاش های بازاریابی خود یکپارچگی را حفظ کنید تا بیماران بتوانند تبلیغات و سایر اطلاعات حاصل از عمل شما را شناسایی کنند.

2. حضور خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید.

رسانه های اجتماعی یک راه باور نکردنی برای ارتباط با بیماران و جذب افراد بیشتری برای تعامل آنلاین با تجارت شما هستند. فیس بوک محبوب ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی است که شیوه های پزشکی برای بازاریابی خدمات یا دانش خود از آن استفاده می کنند. می توانید نکات بهداشتی را پست کنید، مقالات وبلاگ را به اشتراک بگذارید، یا اخبار و اطلاعیه های مربوط به رویدادهای تمرین خود را ارسال کنید.

توانایی رسانه های اجتماعی برای اینکه شما را بلافاصله در مقابل بیماران فعلی و آینده خود قرار دهند بی نظیر است. برای کسب بهترین تجربه، پولی را در بودجه بازاریابی برای تقویت پست‌های خود کنار بگذارید، مخاطبان بیشتری را متناسب با جمعیتی که می‌خواهید جذب کنید، به دست آورید و فالوورها و بیماران بیشتری به دست آورید.

توجه داشته باشید که لازم نیست به هر پلتفرم رسانه اجتماعی موجود بپیوندید. فقط به پلتفرم هایی بروید که برای شما و بیمارانتان بهترین کار را دارند، به طور منظم پست کنید و با مخاطبان خود همگام باشید.

3. یک کمپین جستجوی آنلاین پولی را اجرا کنید.

سریع ترین راه برای هدایت ترافیک به وب سایت مراقبت های بهداشتی خود، اجرای یک کمپین جستجوی پولی است. اگر به درستی هدف گذاری شود، یک استراتژی موثر است. اگر به تازگی یک وب سایت پزشکی جدید راه اندازی کرده اید و می خواهید در معرض دید قرار بگیرید، تبلیغات در موتورهای جستجو مانند Google مفید است. با جستجوی پولی، ممکن است توجه بیمارانی که به دنبال روش‌ها و خدمات خاص هستند را نیز جلب کنید.

اگر می‌خواهید کمپین جستجوی پولی خود را با سایر تلاش‌های بازاریابی مرتبط کنید، ادامه دهید. داشتن بیش از یک استراتژی بازاریابی مراقبت های بهداشتی هرگز ایده بدی نیست.

4. از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک استفاده کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو یک استراتژی بازاریابی ارگانیک است که مشاغل برای بهبود دید آنلاین خود از آن استفاده می کنند. با سئوی خوب، وب سایت شما می تواند در بالای SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) قرار گیرد. با این حال، این روزها، نتایج برتر برای کمپین های پولی محفوظ است. بنابراین حتی با سئو سایت، اگر کسی قبلاً برای آن مکان پول پرداخت کرده باشد، ممکن است وب سایت شما اولین نفر در لیست نباشد.

به این کمپین های پولی، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) گفته می شود. آنها برای اولین بار برای یک عبارت جستجو شده (کلمه کلیدی) هدف لیزری هستند. با تبلیغات PPC، می‌توانید انتخاب کنید که چه کلمات کلیدی خاصی را می‌خواهید رتبه‌بندی کنید و به موتورهای جستجو پول بپردازید تا وب‌سایت شما را در بالای صفحه قرار دهند، بنابراین وقتی بیماران آن کلمه را جستجو می‌کنند، شما اولین وب‌سایتی هستید که می‌بینند.

5. نتایج موتور جستجوی خود را بهینه کنید.

همانطور که قبلاً گفته شد، بهینه سازی موتورهای جستجو برای بهبود دید آنلاین استفاده می شود. مانند PPC، شما می توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای رتبه بندی انتخاب کنید. تنها تفاوت این است که برای نمایش در SERP هزینه ای پرداخت نمی کنید. موتور جستجو وب سایت شما را بر اساس پارامترهای خاصی مانند کیفیت اطلاعات وب سایت شما، سطح فعالیت بازدیدکنندگان و غیره رتبه بندی می کند.

راه های زیادی برای افزایش دید شما وجود دارد. وبلاگ ها می توانند کیفیت سئو را با قرار دادن وب سایت پزشکی شما برای پاسخ به سوالات افزایش دهند. بسیاری از سازمان ها در وب سایت خود پست های وبلاگی دارند و از تاکتیک های مختلف سئو استفاده می کنند تا شانس بیشتری برای رتبه بندی به آنها بدهند.

سخن پایانی

بازاریابی یک مطب پزشکی تفاوتی با سایر صنایع ندارد. کار بر روی استراتژی های ذکر شده در بالا می تواند عملکرد کادر پزشکی شما را افزایش دهد و تجربه بیمار را در طول زمان بهبود بخشد و به رشد عملکرد پزشکی شما کمک کند. تغییرات مستمر در صنعت مراقبت های بهداشتی نیازمند چابکی و تمرکز است. این استراتژی های بازاریابی برای پزشکان، بیمارستان ها و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی تا زمانی که به درستی اجرا شوند، به طور موثر عمل می کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا