بازاریابی

چگونه متخصصان پوست می توانند بیماران بالقوه را با بازاریابی محتوا جذب کنند

بازاریابی محتوا برای متخصصان پوست می تواند ابزار قدرتمندی برای ایجاد شهرت کلینیک آنها، آموزش بیماران و جذب مشتریان جدید باشد. 5 قانون اساسی برای بازاریابی محتوای متخصصان پوست وجود دارد که در این مقاله به آنها می پردازیم.

بازاریابی محتوا متخصصان پوست چیست؟

بازاریابی محتوایی متخصصان پوست به ایجاد و انتشار استراتژیک محتوای پزشکی مرتبط و ارزشمند با هدف جذب و حفظ بیماران در عین ارتقاء خدمات و تخصص پوست اشاره دارد. بازاریابی محتوا برای متخصصان پوست شامل تولید انواع محتوای متناسب با آموزش، اطلاع رسانی و الهام بخشیدن به مخاطبان هدف در مورد سلامت پوست، روال های مراقبت از پوست، درمان ها و موضوعات مرتبط است.

اصول بازاریابی محتوا  متخصصان پوست چیست؟

برای شروع بازاریابی محتوا برای  متخصصان پوست نکات زیر را درنظر بگیرید:

  • نیازهای بیماران خود را شناسایی کنید و پیام های خود را با آن نیازها مرتبط نگه دارید. بیش از حد در مورد تمرین خود به پیشینه ی زیادی نیفتید. آن را به بیماران خود مرتبط نگه دارید.
  • ارتباط و گفتگو را حفظ کنید و خیلی فنی یا خسته کننده نشوید. محتوای خود را طوری بیان کنید که مردم بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. از روایت‌های مردم‌مدار استفاده کنید، در عین حال معتبر و حرفه‌ای باشید. بیشتر بر روی تجربیات بیمار تمرکز کنید تا داده های علمی.
  • تمرکز خود را از تبلیغات خارج کنید . با مخاطبان خود درگیر شوید، روابط و اعتماد ایجاد کنید، اطلاعات بی طرفانه ارائه دهید و به مخاطبان خود اجازه دهید تصمیم بگیرند که از تمرین شما استفاده کنند.
  • صبور باش. مزایای بازاریابی محتوا احتمالاً فوری نخواهد بود. افزایش یک فالوور وفادار به زمان نیاز دارد. در ضمن، به ارائه مطالب تازه ادامه دهید.
  • به دنبال تلاش های بازاریابی پایدار باشید. تبدیل به یک منبع قابل اعتماد و به موقع اطلاعات شوید. مطالب را اغلب به روز کنید. از طریق ثبات، بازدیدکنندگان بیشتری را به دست خواهید آورد.

بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی

از محتوای همیشه سبز و محتوای حساس به زمان برای تعامل بهینه استفاده کنید. محتوای همیشه سبز چیست؟ این به سادگی به معنای محتوای همیشه مرتبط است زیرا ارزشش را از دست نمی‌دهد یا قدیمی نمی‌شود.  به عنوان مثال، مقاله‌هایی که به یک نگرانی پاسخ می‌دهند می‌توانند حاوی «محتوای همیشه سبز» باشند، مانند 5 نشانه اصلی آکنه، که با نکات و توصیه‌های کلی، مطالعات موردی و آمار پشتیبانی می‌شود.

وب سایت پوست شما باید حاوی محتوای همیشه سبز باشد تا به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد برای بیماران شما عمل کند. در درازمدت، محتوای همیشه سبز ممکن است از طریق بک لینک، سئو و تولید سرنخ، بیماران جدیدی را جذب کند.

همیشه محتوای خود را به روز رسانی کنید

ثبات در بازاریابی محتوا کلید موفقیت شهرت برند متخصصان پوست است. به‌روزرسانی‌های منظم را در محتوای وبلاگ و وب‌سایت خود اعمال کنید تا مقاله‌ها به روز باشند. وقتی تحقیقات علمی پیشگامانه، راه اندازی محصول یا رویدادهای دیگر محتوای شما را قدیمی می کند، آن را تغییر دهید و مطلبی را به موقع ارسال کنید. برای وبلاگ‌ها و سایر مقاله‌های دارای تاریخ، یادداشتی از زمان به‌روزرسانی آن اضافه کنید و تغییراتی را اضافه کنید.  برخی از محتوای حساس به زمان را می توان با چند به روز رسانی سریع دوباره مرتبط ساخت.

استفاده مجدد از محتوای بسیار جذاب

چه کسی می گوید بازیافت در بازاریابی محتوا صدق نمی کند؟ مطمئناً می توانید محتوای قدیمی را بدون به روز رسانی بازیافت کنید. برای مثال، می‌توانید اطلاعات جدیدی درباره تخفیف‌های امسال در مورد تخفیف‌های ویژه در تعطیلات منتشر کنید، در حالی که به پست سال گذشته درباره معاملات مشابه پیوند دهید. یک مقاله جدید و فعلی می‌تواند شامل پیوندهایی به پست‌های قدیمی باشد که اطلاعات پس‌زمینه را ارائه می‌کنند. اگر می‌خواهید محتوای قدیمی را زنده کنید، به‌روزرسانی‌ها را اضافه کنید یا پیوندها را به اشتراک بگذارید.

انواع محتوا برای متخصصان پوست

  • پست های وبلاگ آموزشی: وبلاگی را در وب سایت خود ایجاد کنید که در آن بتوانید به طور منظم مقالات آموزنده در مورد موضوعات مختلف پوستی مانند روال های مراقبت از پوست، بیماری های رایج پوست، گزینه های درمانی، نکات پیشگیری و توصیه های سبک زندگی را منتشر کنید.
  • آموزش های ویدیویی: آموزش های ویدئویی کوتاهی را تهیه کنید که روال های مراقبت از پوست، استفاده صحیح از محصولات مراقبت از پوست، یا توضیحاتی در مورد روش های رایج پوستی را نشان می دهد. این ویدیوها را می توان در وب سایت، کانال های رسانه های اجتماعی و یوتیوب به اشتراک گذاشت.
  • اینفوگرافیک: اینفوگرافیک های جذاب بصری ایجاد کنید که مفاهیم پیچیده پوستی را ساده می کند یا نکاتی را برای حفظ پوست سالم ارائه می دهد. اینفوگرافیک ها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی بسیار قابل اشتراک گذاری هستند و می توانند به افزایش ترافیک به وب سایت شما کمک کنند.
  • تعامل با رسانه‌های اجتماعی: با اشتراک‌گذاری نکات مراقبت از پوست، عکس‌های قبل و بعد از درمان‌ها با بیماران ارتباط برقرار کنید.

الزام حضور پزشک در اینستاگرام

  • وبینارها و جلسات پرسش و پاسخ: میزبان وبینارها یا جلسات پرسش و پاسخ زنده باشید که در آن بیماران می توانند مستقیماً با شما ارتباط برقرار کنند، در مورد نگرانی های مراقبت از پوست سؤال بپرسند و در مورد آخرین درمان ها و فناوری ها بیاموزند.

با اجرای طیف متنوعی از استراتژی های بازاریابی محتوا، متخصصان پوست می توانند به طور موثر با مخاطبان هدف خود ارتباط بگیرند و در نهایت بیماران بیشتری را به سمت مطب خود جذب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × = 15

دکمه بازگشت به بالا