بازاریابیمطالب آموزشی

5 ایده اثبات شده برای بازاریابی درماتولوژی

هر مطب پزشکی از بازاریابی پزشکی سود می برد. طب مارکتینگ شما را از سایر رقبا یا پزشکان که خدمات مشابهی ارائه می دهند متمایز می کند. یک طرح بازاریابی درماتولوژی که به خوبی طراحی شده باشد نه تنها می تواند شهرت شما را برای بیماران افزایش دهد، بلکه می تواند اعتبار شما را نیز افزایش دهد تا بیماران جدید تصمیم بگیرند از خدمات شما استفاده کنند.

راهکارهای بازاریابی درماتولوژی

در این مقاله، برخی از استراتژی‌های بازاریابی درماتولوژی را مورد بحث قرار می‌دهیم که می‌توانید از آنها برای جلب توجه (و تجارت) بیماران جدید در منطقه خود استفاده کنید.

1. قابلیت استفاده از وب سایت را بهبود بخشید

وب سایت شما به احتمال زیاد اولین برداشت بیماران بالقوه شما از عمل پوست شما است. از آنجایی که مردم معمولاً در 15 ثانیه اول نظر خود را شکل می دهند، مطمئن شوید که وب سایت شما با در نظر گرفتن ویژگی های زیر تأثیر اولیه خوبی دارد:

روز به روز افراد بیشتری از تلفن همراه خود برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند. تحقیقات نشان داده است که مردم 33 درصد از کل زمان رسانه ها را صرف گوشی های هوشمند می کنند، از جمله 80 درصد از رسانه های اجتماعی. این روند، سازگاری وب سایت شما با هر دو پلتفرم را بیش از پیش ضروری می کند.

اطمینان حاصل کنید که هنگام طراحی وب سایت پوست خود، برای زمانی که به وب سایت از طریق رایانه و یا زمانی که از طریق تلفن همراه به آن دسترسی دارید، پاسخگو باشد. با مقیاس بالا یا پایین، وب سایت شما باید کدگذاری شده باشد تا بتواند تشخیص دهد که در کدام پلتفرم به آن دسترسی دارد و به طور یکپارچه روی هر یک از آنها کار کند.

وب سایت دارای طراحی بصری است

وب سایت پوست شما، ابزار اصلی بیماران شما برای یادگیری در مورد کارهایی است که انجام می دهید. این باید به کاربران این امکان را بدهد که درباره خدمات و درمان های مطب پوست شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، یک قرار ملاقات رزرو کنند و بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند. اگر خود بیمار نمی تواند این کار را انجام دهد و نیاز به کمک دارد، به این معنی است که طراحی وب سایت شما نیاز به بهبود دارد.

همچنین ممکن است بخواهید طراحی صفحه فرود خود را با در نظر گرفتن مخاطب هدف خود اولویت بندی کنید. وقتی علایق و رفتار مخاطب ایده آل خود را در نظر بگیرید، تجربه بیمار با وب سایت شما خوشایند تر خواهد بود.

از کاربردی بودن و استفاده سریع آن اطمینان حاصل کنید

هنگامی که بیماران جدید به وب سایت پوست شما ارجاع داده می شوند، اما نمی توانند از آن استفاده کنند زیرا از کار افتاده است، ممکن است آنها را ترک کنند و به مطب پوست رقبا بروند. به همین دلیل، شما و تیمتان باید آماده باشید تا هرگونه اشکال را برطرف کنید، خرابی های سیستم را سریع برطرف کنید، و برای اطمینان از حداقل وقفه، زمان های خرابی و نگهداری سیستم را با دقت برنامه ریزی کنید.

2. سرمایه گذاری در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

سئو یک راه قابل اعتماد برای هدایت ترافیک ارگانیک یا بدون پرداخت به وب سایت پوست شما است. در سطح پایه، وب سایت شما باید از قبل دارای کلمات کلیدی باشد و بهینه سازی شده باشد تا احتمال دیده شدن آن در هنگام جستجو افزایش یابد. با SEO، اگر الگوریتم Google محتوای شما را مرتبط تعیین کند، وب سایت شما نسبت به سایر روش های پوست در رتبه بالاتری قرار می گیرد.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) کمک می کند تا عمل پزشکی شما در نتایج جستجو بالاتر از سایر روش های پوستی ظاهر شود. 75 درصد از افرادی که در اینترنت جستجو می کنند هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند. در حالی که برای بهترین نتیجه، باید از خدمات یک متخصص سئو استفاده کنید، چند کار وجود دارد که می توانید خودتان برای بهبود رتبه خود انجام دهید.

پست های وبلاگ جالب و مرتبط ایجاد کنید

برای بهینه‌سازی وب‌سایت خود، باید پست‌های وبلاگ اصلی و مرتبط در مورد عمل پوست خود ایجاد کنید. تا حد امکان، این پست های وبلاگ باید دارای کلمات کلیدی خاص باشند. در این مورد، کلمات کلیدی مرتبط با رشته پوست و کلینیک پوست شما. سئو و کلمات کلیدی باعث می شود که پست ها با وب سایت و تمرین شما مرتبط شوند. با استفاده از کلمات کلیدی، الگوریتم گوگل محتوای وب سایت شما را مرتبط تشخیص می دهد و وب سایت شما را در نتایج جستجو بالاتر می برد.

از آنجایی که ساختن پست‌های وبلاگ نسبتاً آسان است، می‌توانید آن‌ها را به طور منظم منتشر کنید. به عنوان مثال، پست های شما می تواند در مورد نگرانی های مرتبط با پوست مانند مراقبت از پوست و سرطان پوست باشد. از آنجایی که هر چه کاربر بیشتر با یک پست وقت می‌گذارد می‌تواند سئوی سایت را افزایش دهد، می‌توانید مدت زمانی را که خوانندگان با پست‌های شما صرف می‌کنند با افزودن رسانه‌ها، مانند ویدیوها و تصاویر قبل و بعد، افزایش دهید.

از طریق ویدئو به بیماران خود آموزش دهید

از طریق محتوای ویدیویی، می‌توانید به بیماران بالقوه نگاهی اجمالی به خدمات پوست و درمان‌هایی که ارائه می‌دهید داشته باشید. می‌توانید به سؤالات متداول در مورد موضوعاتی از جمله پوست زیبایی، روش‌های زیبایی، مراقبت از پوست، سرطان پوست یا هر چیز دیگری که به عمل شما مربوط می‌شود پاسخ دهید.

این ویدئوها ممکن است بیماران (و بیماران بالقوه) را برای استفاده از آنها به عنوان ابزار منبع بازگرداند. این نه تنها سئوی شما را بهبود می بخشد، بلکه کاربران را نیز درگیر می کند و می تواند احتمال اینکه آنها برای استفاده از خدمات شما به دفتر شما بیایند را افزایش دهد.

3. بازاریابی درماتولوژی خود را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی گسترش دهید

رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام، ابزارهای اضافی و استراتژی‌های اثبات‌شده‌ای را ارائه می‌کنند که می‌توانید از آنها برای گسترش دامنه دسترسی و گسترش بازار خود در هنگام بازاریابی درماتولوژی استفاده کنید.

از رسانه های اجتماعی برای هدایت محتوای بهینه شده خود استفاده کنید

یکی از مزیت‌های استفاده از رسانه‌های اجتماعی این است که می‌توانید قالب‌های محتوای مختلف را تحت یک پلتفرم به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، در فیس بوک، می توانید پست های متنی، عکس ها و ویدیوهای مربوط به عمل پوست خود را به اشتراک بگذارید.

سفارشی کردن محتوا با استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام به شما امکان دسترسی به داده‌های کاربر و تجزیه و تحلیل‌هایی را می‌دهند که می‌توانید از آنها برای شخصی‌سازی محتوا برای مرتبط ماندن با نیازها و علایق بیماران فعلی و هدف استفاده کنید. این اطلاعات نه تنها به شما امکان می دهد درباره مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، بلکه به شما کمک می کند تا اثربخشی برنامه بازاریابی و استراتژی های خود را ارزیابی کنید تا بتوانید تصمیمات مبتنی بر داده را برای تنظیم مطابق با آن اتخاذ کنید.

4. به شهرت آنلاین و آفلاین خود توجه کنید

مطالعات نشان می‌دهد که 92 درصد از همه مردم به توصیه‌های خانواده و دوستان اعتماد می‌کنند و تبلیغات دهان به دهان را به مؤثرترین ابزار بازاریابی در دسترس، چه آنلاین و چه غیرحضوری تبدیل می‌کنند. اما ظهور اینترنت و بررسی های آنلاین در مورد نحوه انتخاب ارائه دهندگان توسط بیماران به محبوبیت و اعتبار می رسد.

5. به روز بمانید

طراحی و مدیریت برنامه بازاریابی درماتولوژی

توسعه کمپین بازاریابی پوست شما با تیم و/یا آژانس بازاریابی یک فرآیند مستمر است. جدای از برنامه ریزی، باید به طور مداوم بر عملکرد نظارت داشته باشید و استراتژی های بازاریابی خود را بر اساس آن به روز رسانی و بهبود بخشید. برنامه بازاریابی شما باید مبتنی بر اهداف تجاری مطب شما باشد و محتوا باید با برند یا زیبایی شناسی مطب شما مطابقت داشته باشد تا به بیماران کمک کند تا مطب شما را به عنوان منبع معتبری برای خدمات پوست تشخیص دهند.

به صورت خلاصه، برای رشد بازاریابی درماتولوژی باید از تکنیک های بازاریابی اثبات شده برای کمپین بازاریابی خود استفاده کنید:

  • بهبود وب سایت شما
  • استفاده از بهینه سازی موتور جستجو و کلمات کلیدی
  • ایجاد حضور آنلاین خود از طریق رسانه های اجتماعی
  • نظارت بر شهرت عمل خود
  • به روز رسانی پلتفرم ها و محتوا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + = 22

دکمه بازگشت به بالا